Meghökkentő kampányt tervezett a divatház, de nem úgy sült el. Bár meglepődtünk, ennek egy oka volt: a plasztikrémnek kikiáltott Faye Dunaway igazán jól fest a képeken.
Az olasz divatház kampányaival és kollekcióival is gyakran provokálja a jó ízlést, ám úgy tűnik, nem feltétlenül az üzenet, inkább a különcködés kedvéért vállal be olyan divatreklámokat, melyek kilógnak a sorból. Az extravagáns látványvilág már hozzátartozik a luxusmárka arculatához, amit igyekszik megőrizni túlszínezett, bohókás ruháival és különleges, karakteres modelljeivel, akik némán mesélik el történeteiket a divatfotókon.
A Sylvie kézitáskákhoz készült idei kampányképeken a hatvanas-hetvenes évek szexikonja, Faye Dunaway tűnik fel a gazdag díva szerepében, aki teniszezik, utazgat, és hatalmas villájában élvezi az életet. A 77 éves, Oscar-díjas amerikai színésznő tavaly már egészen aggasztóan nézett ki a sok plasztikai beavatkozástól, melyeknek áldozata lett - merev, rezzenéstelen arcával csupán árnyéka volt egykori önmagának. A Gucci képein azonban meglepően jól néz ki, sokkal jobban fest a vártnál.
Faye Dunaway jól hozza a gazdag díva szerepét, és, ami még szimpatikusabbá teszi a fotókat, hogy érezhetően egy csipetnyi önirónia is áthatja a színésznő modellalakítását.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.