Manapság, amikor már szinte minden az interneten történik, érdemes az esküvőszervezést is kiterjeszteni egy online felületre.
Korábban már írtunk az esküvői honlapról, de van egy ennél is sokkal egyszerűbb és hasznosabb fortély, ami akkor is megkönnyíti a dolgodat, ha nincs kedved egy egész weboldalt menedzselni: az esküvői e-mail cím. Innen aztán intézhetsz mindent a helyfoglalástól kezdve a zenekaron át a vendégekkel való kapcsolattartásig. Mutatunk három jó érvet, ami mellette szól.
Mindent egyben láttok
Nem kell bogarászni a saját e-mailjeitek között, nem kell külön mappákat létrehozni, majd azokban keresgélni: ha van egy esküvői fiókotok, oda csak a lagzival kapcsolatos levelek jönnek be. Így nem zavarnak be más e-mailek a fontosak közé, valamint a személyes leveleket sem kuszálják össze a szervezéssel kapcsolatos információk.
Mindketten hozzáfértek
Ha a vőlegény és a menyasszony is tudja a jelszót, nem kell állandóan egymás postafiókjában kotorászni, vagy kikeresgélni és továbbítgatni az esküvővel kapcsolatos leveleket: ha valamelyikőtök kíváncsi valamire, egyszerűen belép, és már látja is, amit akart.
Később is hasznát veszitek
Ha olyan e-mail címet hozol létre, mely tartalmazza a saját nevedet és a vőlegény nevét is, és semleges, vagyis nincs benne az esküvő szó, sem olyasmi, ami később furcsán venné ki magát, a lagzi után is használhatjátok a közös ügyek intézésére, például az elektronikus számlák kezelésére vagy a családi fényképek, hírek, események megosztására.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.