Kate Moss szerencsés arccsontozattal rendelkezik, és a bőre is csodás, annak ellenére, hogy a felette eltelt időről néhány szarkaláb árulkodik. Rejtély, hogy miért maszkírozták viaszbabává.
Kate Moss nemrégiben napszemüvegreklámhoz adta az arcát, amin nem lepődünk meg, hiszen a szupermodell még negyvenen túl is rengeteg felkérést kap. Nemcsak fotózásokra hívják, hanem újabban a kifutókon is feltűnik, és számos divatrendezvényen teszi tiszteletét. Szerintünk kirobbanóan jó formában van, és ez általában a fotóin is meglátszik. Ezért nem értjük, mi szükség volt arra, hogy a kamaszkori arcképét retusálják rá a fejére.
A szemüvegkészítés nagy mestere, Alain Mikli Alexandre Vauthier couture kollekciójához tervezett különleges, nyolcvanas évekre hajazó napszemüvegeket. Ezeket az egyedi kreációkat viseli Kate Moss a kampányban, melynek letisztult fotóin csak a fél arca látszik, de még azt is agyonretusálták. A modell bőre egyáltalán nem plasztikus a képeken, látszik, hogy rengeteg utómunkálatot végeztek rajta, ami teljesen indokolatlan volt a hatás kedvéért.
Kate egyáltalán nem ráncos, de azért húszévesnek sem néz ki, a divatfotókon pedig pont egy érett nőt, egy dívát alakít, ezért felesleges volt annyi pepecseléssel egy kortalan viaszbabát faragni belőle. Ráadásul így alig felismerhető a reklámban, ami azért nem mindegy, ha már egy ilyen nagy nevet szerződtettek a munkára.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.