A modellszakmáról köztudott, hogy csak addig lehet benne valaki sikeres, míg ifjú és hamvas. Vagy mégsem? Az elmúlt időszakban egyre több világhírű márka döntött úgy, hogy marketingstratégiáját nem egy szép, babaarcú modellre építi, hanem egy, már sokat látott és tapasztalt hírességre.
A következő hölgyek - akik mind elmúltak már hatvan évesek - a maguk nemében sokat letettek már az asztalra, valószínűleg épp ezért esett rájuk a választás. Nézd meg a fotóikat!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.