Axente Vanessáról elmondható, hogy ment, látott és győzött: a magyar lányt ugyanis fiatal kora ellenére - 18 éves - ismét a Chanel arcának választották, ő képviseli a világhírű márka kozmetikumainak őszi termékeit.
Vanessa olyan divatházakat képviselt már kifutón és reklámkampányban is, mint Hugo Boss, a Prada vagy éppen a Calvin Klein, de azzal, hogy a tavaszi-nyári, Notes de Printemps névre keresztelt kollekció után ismét ő lett a Chanel arca, bebizonyította, hogy igazán ott van a helye a világ topmodelljei között.
Sikere egyre magasabbra ível, lassan túlszárnyalja Palvin Barbi népszerűségét is a modellvilágban, hiszen, amíg Barbi egy kislányosabb megjelenéssel próbál érvényesülni, addig Vanessa minden pórusából nőiesség árad. Ezt a Chanel kampányfotója is jól bizonyítja, mely, bár egyszerűséget tükröz, magával ragadó. Imádjuk az erős és határozott sminket és a fekete körmöket is, melyek nagy vonalakban lefestik, mire is számíthatunk az őszi sminkdivatban.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.