Időről időre feltűnnek olyan reklámok, ahol normális nőkön mutatják be a termékeket, és nem varázslatos szépségű, nádszálkarcsú modelleken. A Dove kampánya annak idején nagyon bejött a vállalatnak, a természetes szépség és a normális testalkat igazán üdítő volt. A reklámok többsége most is éteri szépségekkel operál, illetve jó nagy adag képmanipulációval.
Elmennél mellettük az utcán
A másik bevett módi, hogy híreségekkel adják el az adott terméket, de a mindennapi nők nem biztos, hogy tudnak azonosulni Blake Livelyvel. Az utóbbi időben több vállalat is olyan színésznőket kért fel a termékek népszerűsítésére, akik szépek, csinosak, bájosak, de mégsem érzi azt az ember velük kapcsolatban, hogy én aztán soha nem fogok így kinézni. Amy Adams a Lacoste parfüm arca lett.
Rooney Mara, aki a Tetovált lány amerikai verziójában volt címszereplő a díjátadókon azzal tűnt ki, hogy semmilyen ékszert nem viselt, az egész megjelenése tisztaságot és egyszerűséget sugallt. Ez megtetszett a Calvin Kleinnek, és vele hirdetik Downtown, vagyis belváros, elnevezésű új illatukat.
Zooey Deschanel bolondos imidzse bejött a Pantene-nek, meg persze dús barna haja is, így ő reklámozza a cég termékeit. Jó érzékkel hatalmas kék szeme kerül fókuszba a hirdetéseken. Ezek a reklámok azért is üdítőek, mert nincs külön kihangsúlyozva, hogy itt aztán átlagos, természetes nőkkel dolgoztak, csupán csak megtörténik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.