Miranda Kerr, a Victoria's Secret angyala nemrégiben búcsút vett a divatház kifutójától, és a reklámok felé vette az irányt.
A gyönyörű ausztrál modellnek nem kellett sokáig várnia a megkeresésekre, szerződésbontása után a világ egyik legnagyobb ékszermárkája, a Swarovski kérte fel, hogy legyen termékeik reklámarca.
Swarovski és az elegancia
Az ősz a Swarovski évszaka lesz, ugyanis a csiszolt kritályok királya óriási nemzetközi kampánnyal készül az év végére. A fotókampány felelősének a híres és díjnyertes fényképészt, Nick Knightot tették meg, aki Ronnie Cooke Newhouse kreatív felügyelete alatt készítette el a kampányfotókat a nappali és éjszakai ékszerkülönlegességekről.
A cél az volt, hogy az exkluzív gyöngy- és gyémántékszerek ötvözzék a nőies luxust, illetve a modernitást, amihez Knight egy csodaszép, angol rózsakerti kompozíciót álmodott meg háttérként.
Nadja Swarovski, a Swarovski igazgatótanácsának tagja is elégedett a végeredménnyel, nyilatkozatában nemcsak Knight és Newhouse munkáját emelte ki, de Miranda frissességét, szépségét is megemlítette, mely szerinte tökéletesen kiemeli a Swarosvki modern ékszereit.
A kampányhoz tévéreklám is készült, melynek zenéjét az énekes-dalszerző Pharrell Williams írta és énekelte fel. Nézd meg te is!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.