A Coach márka még 1941-ben, családi műhelyként alakult egy manhattani galérialakásban, ahol hat kézműves szorgos munkájából minőségi, egyedi bőráruk születtek. A kis üzlet mára híres céggé nőtte ki magát, mely jelentősen kibővült és modernizálódott.
A Coach-dizájn napjainkban a vérbeli, New York-i stílus megtestesítője, mely a kabátoktól a finom, luxus kiegészítőkig, szinte mindent magába foglal. Az áruházlánc idei őszi kampánya egy kicsit az Ördög Pradát visel című film egyik jelenetére emlékeztet minket, amikor a trendi lányok munkába indulnak reggel a Nagy Alma különböző pontjain. Ezek a fotók legalább annyira felpörgetik az ember pulzusát, hiszen a legsikkesebb outfiteket vonultatják fel, street fashion-stílusban.
A Coach üzenete rögtön átjön: a kiegészítők izgalmas harmóniája nemcsak összhangba hozza az öltözéket, hanem stílusossá varázsolja a megjelenést. Ez alól a különleges anyagok, a sálak, az órák, a napszemüvegek, a kalapok és a sapkák, illetve a cipők és a táskák sem kivételek.
A hideg szezonban most a bőr, tweed és kötött anyagok dominálnak, a régies, textúrás felületű gyapjúszövetekhez pedig egyaránt jól passzolnak a vagány, a nőiesen elegáns, valamint a modern kiegészítők. A finom színhatásokat szintén érdemes ellesni a reklámanyagból! A kampányképeken Karlie Kloss és Liu Wen barangol New York utcáin, a fotókat pedig Craig McDean készítette.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.