A Lanvin igazán izgalmas, ötletes őszi kampánnyal állt elő. A divatház új kollekcióját a hatvanas évek dívái ihlették, ám nem ezzel tette egyedivé a retró hangulatú reklámanyagát. Most ugyanis megszokottnak tekinthető a múltidéző stílusok visszakacsintgatása, így nem árt eredeti, kreatív módon tálalni a nosztalgikus divatot, ha nem a beolvadás a cél. A Lanvinnál egyértelmű, hogy szó sincs ilyesmiről, hiszen mind a ruhák, mind a kiegészítők igencsak exkluzívak és formabontóak.
Az őszi reklám egészen zseniális, pedig egyszerű ötleten alapszik. Steven Meisel fotóit a Hitchcock-filmek különleges hangulata hajtja át, és, bár divatportrékról van szó, tetten érhető a Hitchcock-szerű dívák titokzatossága, illetve a drámai feszültség. A kampány másik érdekessége, hogy hat különböző karakterű nőt látunk a képeken, akiket egyetlen modell, a brit Edie Campbell személyesít meg.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.