Vajon miért van az, hogy a nőknek szóló termékeket is nőkkel akarják eladni? Erre persze megvan a válasz, mégpedig, hogy egy vágyott állapotot jelenít meg az adott modell, például egy ránctalanító krém esetében, de hát a nők is szívesen nézelődnek, ha lehetőségük adódik.
Hétköznapi megoldások kellemes csomagolásban
A Vichy gondolt egy nagyot, és Normaderm Hyaluspot pattanás-eltüntetőjét egy felettébb jóképű fiatalemberrel reklámozza, akit On the Spot Heronak neveztek el, és bosszantó problémákat old meg, úgysmint letört cipősarok, odaégetett vacsora és egyebek.
A személyes problémamegoldó fickó egyenesen a nézőhöz beszél, az ember egyszerre nevet, és jön zavarba a szexuális célzásoktól és az indokolatlanul lekerülő felsőrésztől. A reklámon egyébként akár fel is lehet háborodni, hiszen valószínűleg minden nő meg tudja oldani ezeket a csip-csup bajokat, de azért szívesen nézi végig az ember a nagyszerű javaslatokat, főleg, hogy a reklámban szereplő modell is egyfajta sztereotípiát hoz, akitől a való életben valószínűleg kiszaladna minden nő a világból.
Tíz videó készült bugyuta, ám szórakoztató megoldásokkal, a kampányt a Brave Spark Media készítette a fogyasztók bevonásával, a Facebookon lehetett szavazni, hogy milyen női problémákat oldjon meg. Kedvencünk a sminkkészlet otthonfelejtésére adott válasz, ami annyira rossz, hogy már jó.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.