A Mango után most a Dior Addict is lecseréli régi kampányarcát, Kate Moss-t. Nem arról van szó, hogy a divatház elégedetlen volt vele, csupán frissítették a kozmetikumcsalád színeit és stílusát, és a célközönség is egyre fiatalabb.
A szintén szőke, telt ajkú, holland modell, Daphne Groeneveld váltja a reklámplakátok koronázatlan királynőjét, akivel könnyedebb, játékosabb hangulatú kampányfotók készültek.
Új stílus, friss arc
Daphne már tavaly belépett a képbe, amikor a rúzsokat még Kate Moss népszerűsítette. A fiatal lány a Dior Bee Iconic parfümjének lett az arca.
A stílusfrissítés már ekkor érezhető volt, hiszen a Kate Moss-szal készült fotók inkább nőies finomságot és luxuseleganciát sugároznak, míg Groeneveld képeiből napfény, vidámság és nyári mókázás árad.
Valószínűleg szándékos a vérfrissítés, vagyis direkt húsz év körüli modellt szemelt ki magának a cég, mert így a fiatalabbak számára is elérhetőbbnek tűnnek a termékei, vagyis közvetlenül őket szólítja meg a reklám.
Az új szájfények és körömlakkok tényleg a húszas-harmincas korosztály ízlését célozzák meg, bár ettől függetlenül idősebbeknek éppúgy jól állhatnak. A Dior Addict gyöngyházfényű körömlakkjai és szájfényei korallos, narancsos, barackos és pezsgőrózsaszín tónusokban kaphatók, melyek remekül passzolnak a hirtelenszőke modell világos, üde bőréhez.
Kate Moss is reklámozott korallos és pink rúzst a Diornak, ám a vele készült kampányok egy elegáns, szupersikkes nőt ábrázoltak, és inkább titokzatos, drámai hangulatot keltettek. Idén a játékosság és a vidámság a nyerő.
Forrás: www.vogue.co.uk.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.