Mindenki emlékszik Bridget Jones dilemmájára a pici bugyi és a nagyibugyi ügyében. A Triumph most olyan alakformáló fehérneműket mutatott be, amiket akkor sem szégyell az ember, ha lekerül a ruha. A fehérneműk szépek és biztos remekül beválnak, de van velük egy elég nagy bibi.
Piszkafa modellen a nagyibugyi
A kampányképek szépek, ízlésesek, de valahol felháborító, hogy egy olyan nőn mutatják be, akinek láthatóan nincs rá szüksége.
Természetes, hogy a reklámok idealizált képet festenek a termékről, ennek pszichológiailag meg is van az oka. A vásárolt termék egy életérzést vagy képet vetít elénk, amit szeretnénk elérni, ha pedig a reklámban ezt látjuk, az úgy csapódik le, hogy csupán a termék megvásárlásával szebbek, karcsúbbak, fiatalabbak lehetünk. A Triumph azonban véleményünk szerint egy cseppet túllőt a célon.
Az alakformáló fehérneműk egyébként valóban szépek, nőies színeik, finom mintáik is tetszetősek, nemcsak a hatásuk. A trikószerű felsővel rendelkező darabokat akár még felsőruházatként is lehet viselni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.