Már egy ideje a retró szemüvegeknek kedvez a divat, és ebből most sem enged, ám, ha a nagy márkák tavaszi-nyári kampányaiból indulunk ki, valamiféle változás mégiscsak érezhető. A képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a divatházak igyekeznek kimozdítani az alternatív trendekből a karakteres, illetve a kissé mókás szemüvegfazonokat. A reklámfotók sugallata egyértelmű: a szemüveg azon túl, hogy öltöztet, az önkifejező stílusjegyed, sőt, a szexepiled lehet. Ez persze a látásjavító eszközökre és a napszemüvegekre egyaránt vonatkozik. Összeszedtük azokat a reklámfotókat, melyek biztos, hogy meghatározzák az idei divatot.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.