A klasszikus barna táskák mellett a szintén nagy múltra visszatekintő, ikonikus Alma-kreációk is feltűnnek a Louis Vuitton tavaszi-nyári táskakollekcióiban, melyek minden szezonban az élénk színekre épülő retró sikket, illetve az egyszerű eleganciát képviselik a luxusdivatban. Az úgynevezett Alma bag 1934 óta a Vuitton-divatház francia stílusvilágának szimbóluma, Gaston Vuitton tervezte a legelső darabot. A cég azóta is nagy becsben tartja ezt a sikkes, időtálló fazont, melynek kijár a nagy felhajtás és az izgalmas, egyedi kampány.
Idén Steven Klein készítette el az Alma-táskákat népszerűsítő fotókat, melyekhez négy gyönyörű, sikeres topmodell adta az arcát: Karlie Kloss, Jac Jagaciak, Daria Strokous és Iris Strubegger. Az új kampány a Sikk a hídon címet kapta, és témájában szorosan kapcsolódik a korábban kiadott, szintén utazós hangulatú reklámanyaghoz, melyben Arizona Muse látható Párizs nevezetes helyszínein. Az új képeken egy-egy divatvárost jelképeznek a színes táskák.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.