Manapság egyre több énekesnő, színésznő és modell próbálja ki magát a tervezőasztalnál valamely divatcég felkérésére, és nem ritkaság, hogy a közreműködésekből tényleg jó dolgok születnek. Persze egyes esetekben indokolt a fanyalgás, hogy ez csak egy újabb marketingfogás, mellyel növelni lehet a termékek eladhatóságát, de szerencsére sokkal több szimpatikus koncepcióval lehet találkozni.
Az orosz származású modell, Natalia Vodianova, illetve a szintén orosz, cipőket és kiegészítőket forgalmazó Centro közreműködése remek példája annak, hogy az ismertséget jó cél érdekében is fel lehet használni: Natalia azért vállalta a cipőtervezést, hogy a szegény gyerekeket támogassa. A modell nevével fémjelzett, klasszikus körömcipőkből álló kollekció a 2013-as tavaszi-nyári szezonra készült, az eladásokból befolyt összeg pedig teljes mértékben a Naked Heart alapítvány kasszáját gyarapítja.
A háromgyermekes modell arca már sokaknak ismerősnek tűnhet magazinokból, címlapokról, plakátokról, de azt csak kevesen tudják róla, hogy ő a Naked Heart jótékonysági szervezet alapítója és fő szervezője, mely 2004 óta nyújt támogatást a veszélyeztetett gyermekeknek Oroszországban.
A híres modell jól tudja, hogy az éhező, nélkülöző gyerekek min mennek keresztül nap mint nap, hiszen egykor ő is Oroszország egyik szegénynegyedében élt édesanyjával és két húgával, ahol hamar fel kellett nőnie. Az alapítvány segítségével több mint kilencven játszótér épült már a modell szülőhazájában, valamint a családtámogató központok fenntartásához is hozzájárul a szervezet.
A Natalia Vodianova által tervezett cipők egyébként online megvásárolhatóak a nemzetközi Net-A-Porter webáruház oldalán: a topánok ára 70 euró.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.