Kisebb botrány alakult ki Christina Aguilera új parfümje körül, jobban mondva annak hirdetése miatt. Az énekesnő már több illatot is piacra dobott, legújabb terméke Royal Desire névre hallgat. Mint mindig, most is saját maga reklámozza a parfümöt, de a marketingesek egy picit túllőttek a célon.
Az énekesnőről egy olyan kampányfotó készült, melynek finoman szólva sincs köze a valósághoz, egyrészt Aguilera testsúlya miatt, másrészt a Photoshop-bakik miatt.
Christina régen és most
Félreértés ne essék, nem szeretnénk Christina Aguilerát a súlya miatt megszólni, hiszen ő maga mondta nemrég, hogy évekig kényszerítették diétára a lemezkiadók, holott ő igazi latinaként imád enni, és lehet, hogy ez meglátszik a testén, de őt nem érdekli. Ezek után pedig erős képmutatás a kampányfotó.
A fotó egyébként két évvel ezelőtt készült, amikor az énekesnő még vékonyabb volt, érthetetlen, hogy miért kellett manipulálni a képet, ráadásul amatőr módon. A jobb váll láthatóan vékony, vagy a fej túl nagy, a jobb csukló természetellenesen hajlik, a térdével sincs minden rendben, ahogyan a fenékrész is másképp hajlik a valóságban, ha az ember lába ilyen vékony.
Azt mondják, a negatív reklám is reklám, de egyáltalán nem biztos, hogy az énekesnő rajongói odalesznek a parfümért, hiszen becsapva érezhetik magukat.
Ráadásul felesleges a túlzott vékonyságot erőltetni, a nőies formák mindig diatosak lesznek az olyan ikonoknak köszönhetően, mint Marilyn Monroe.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.