Pont úgy, mint bármi mást, fürdőruhát is lehet silányan, gagyin vagy jól reklámozni. A kezdő divatfotósok legtöbbször azt gondolják, hogy a fürdőruha-fotózás a leghálásabb dolog a világon: hiszen adva van ugye egy falatnyi bikinibe vagy tapadós úszódresszbe bújtatott, szemrevaló modell, az örömmámoros katarzishoz pedig nem kell más, csak egy kis napfény és a háttérben ringatózó tenger. Ám ennyitől még nem minden esetben életképes az összkép.
A tökéletes élmény akkor érhető el, ha a bikinik csábító látványán túl egyfajta stílust, illetve életérzést is átadnak a képek a nyárra éhes szemlélőnek. Az energiát sugárzó vagy épp háttérbe szoruló színek harmóniája szintén nagyon fontos, de leginkább a styling viszi a pálmát, esetleg buktatja meg az egészet. Mert, ha a körítés nincs rendben, a világ legszebb fürdőruhája éppúgy vacaknak tűnhet.
Bár ilyenkor nem a sminket, a frizurát és az ékszereket figyeli az ember, mégis érezni lehet, amikor nincs egyben a kép, mert a részletekből kilóg a lóláb. Amennyiben minden klappol, megtörténik a varázslat, és bárki úgy érezheti, hogy egy jól ismert nyári érzésbe huppan bele. Mi ezeket a kampányokat szeretjük idén! Neked van kedvenced?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.