Rendhagyó, de szerintem nagyon jól kitalált kampánnyal rukkolt elő a Burberry, hogy az új napszemüvegeit promózza.
A honlapjukon fiatal zenészek mutatkoznak be, négy előadónak hallgathatod meg egy-egy dalát, ismerheted meg a történetét - az énekesek pedig Burberry napszemüveget viselnek.
Ez a kampány kölcsönösen előnyös mindenkinek, hiszen a fiatal művészeknek nyilván hatalmas lehetőség egy ekkora divatmárka honlapján felületet kapni, a Burberry pedig nem is talált volna náluk alkalmasabb modelleket, hogy megmutassa a szemüvegekhez kapcsolódó laza, energikus életérzést. Jó zenével pedig ugyebár mindent sokkal egyszerűbb eladni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.