Amikor először jártam a Debenhams westendi üzletében, azt gondoltam magamban, hogy itt minden egy helyen van, amire egy nőnek szüksége lehet, ráadásul a legapróbb részletességig felsorakoztatja az épp aktuális trendjegyeket. A Londonból induló, világszerte terjeszkedő áruházlánc tavaly óta érhető el Budapesten, amit divattörténelmi pillanatként élhettek meg azok, akik korábban csak webáruházakon keresztül jutottak hozzá a neves brit dizájnerek darabjaihoz.
A választék szó egy ilyen bolt által nyer igazán értelmet, hiszen amellett, hogy a női, férfi- és gyerekruházat, valamint a kiegészítők és fehérneműk teljes tárházát felvonultatja, mindezt többféle stílusban tálalja különféle kollekcióival. Szinte lehetetlen felsorolni, hogy a Debenhams hányféle márkát forgalmaz, úgyhogy meg sem próbálok erre vállalkozni. Csak néhány nagy név a hangzatos repertoárból: a glamúr királyaként ismert Julien Macdonald, a House of Holland tervezője, Henry Holland, illetve Ben de Lisi és John Rocha viszonylag elérhetőbb árú divatvonala is felbukkan a kínálatban.
Ez természetesen nem azt jelenti, hogy olcsón adják a ruháikat, hanem inkább úgy értendő, hogy a puccos divatházak áraihoz szokott szűk réteg számára nevetséges, a kiskereskedelmi árcédulákon nevelkedett nagyközönségnek pedig csöppet szívrohamkeltő az értékük. Ám az üzlet saját márkákkal is rendelkezik - Red Herring, Maine, Pineapple és még néhány a sorban -, melyek között az olcsó és drága kategóriák egyaránt megtalálhatóak.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.