Az utóbbi pár évben Domenico Dolce és Stefano Gabbana a Szicíliát átható vallásos és családcentrikus légkörből merít ihletet, mely a Dolce & Gabbana kollekcióiban, illetve kampányaiban egyaránt megmutatkozik. A korábbi reklámfotókhoz hasonlóan, a 2013-as őszi kampányanyaguk szintén egy többtagú olasz család mozgalmas, szövevényes életének pillanatait mutatja be, különféle teátrális, drámai jeleneteken keresztül. Ezúttal a vallásosságot állítja szembe a szexuális intrikával, és a botránnyal.
A kollekciót a Monreale katedrális bizánci és velencei, aranyszínekben pompázó mozaikjai ihlették, de a bíborosok vörös öltözékét idéző csipkék, valamint a rózsafüzérekre emlékeztető ékszerek éppúgy feltűnnek benne. A képek egyébként roppant valósághűek, az olaszokra jellemző heves gesztikulációk és szenvedélyes érzelemkitörések szinte megidézik az ember fülében a pörgős, dallamos beszédüket, ahogy egymás szavába vágva hangoskodnak, jajveszékelnek, vagy éppen teli torokból nevetnek. Minden fotó érzelmi töltettel bír, mintha egy olasz film kimerevített képkockái lennének.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.